Home » Erhverv » Bedste praksis for eSales

Bedste praksis for eSales

Forberedelse

eSales overskud fra tilpasse seeren betyder indgangen eller lobby af mødelokale med et PowerPoint konceptuel model, som illustrerer kundens aktivitet sektor. En stor vifte er tilbudt blandt ressourcer under SERVICE. I virkeligheden, kunne den samme model være brug for præsentation til et kundeemne. Afhængigt af antallet af deltagere, kan du beslutte mellem en telefonsamtale eller en indebære service. Invitationen sendes via e-mail med integration med de fleste CRM-applikationer. I forbindelse med kolleger, kunne invitationen gøres via Skype, efterfulgt af en angivelse af fremmøde.

Fremskridt

Mange Conferenceware functionnalities hjælp for eSale succes. Første, en PowerPoint-præsentation og skærmdeling for at holde en demonstration eller vise Word eller Excel dokumenter, f.eks. Også, mange oplægsholdere kunne gribe ind under vejledning af en konference mester og hver deltager kunne bemyndiges til at tegne eller skrive på en præsentation. Præsentationsværten kan overføre til deltagerne en pauseskærm med noter eller enhver fil eller billede, som et forslag. Endelig kundeemnets udtalelse, men som regel af sin cirkel ‘indflydelse’, kunne rekvireres gennem en mini spørgeskema som en for betydningen de giver til din forskelle for at afsløre deres købe kriterier.

Følg op

Conferenceware giver en detaljeret rapport over deltagerne til en WEBconference og deres svar på forskellige spørgsmål. I en anden sag, kan integreret registrering af en WEBconference, stemme og billeder, importeres til din lokale disk og gemt i klientens fil af din CRM software som en vedhæftet fil til en kontakt. Genafspillet, kunne det betragtes som et værktøj til at gennemse salgsmuligheder efter en salgsdirektør eller som et pædagogisk materiale til at træne repræsentanter, hovedsagelig del bedre praksis.


Leave a comment

Your email address will not be published.