Home » Erhverv » Hvordan man skriver rentable industrielle og tekniske produkt medier udgivelser

Hvordan man skriver rentable industrielle og tekniske produkt medier udgivelser

Skrive effektive tekniske og industrielle produkt pressemeddelelser for online-Mediekilder kan øge dit websteds eksponering.

af Conrad Bailey, industriel markedsføring konsulent

De mest almindelige og negative træk online pressemeddelelser har, er de fleste af dem er dårligt optimeret til søgemaskiner, værdi-mindre og bare ligefrem kedeligt. Ikke underligt så mange websted initiativtagere klager over at få dårlige resultater fra deres pressemeddelelser. De vil bebrejde medierne, medierne publikum og endda konkurrencen… men det virkelige problem er næsten altid pressemeddelelsen, selv.

Kald det hvad du ønsker, en pressemeddelelse, pressemeddelelse eller media release, det virkelig betyder ikke noget, fordi hvis det mangler rigdom i værdi, relevante søgeord og selvfølgelig nyhedsinteresse indhold, det ikke er engang værd at distribuere. Jeg er ligeglad hvor mange Mediekilder du sende det til, hvis det ikke lykkes at nå din målgruppe, intet andet virkelig betyder noget.

Glem Branding og begynde at sælge

Den største myte i public relations og i reklamebranchen er generelt “behov” for branding. Spørg bare nogen kompetente direkte marketingmedarbejder om branding, og du får dit svar. Branding er for dyb lomme selskaber, der har ubegrænset penge at smide rundt… eller skulle jeg sige smide væk. Branding er bare en dårlig undskyldning for hvad jeg kalder simpelt minded markedsføring, der tilbyder lidt hvis nogen målbar ROI.

Sag i punkt: vidste du, at ordet Coca Colaâ er andet mest kendt ord på hele planeten kun efter ordet “Okay?” Men det stopper ikke Coca Colaâ selskab fra at være en af de mest aggressive annoncøren i verden. Fra radio- og tv-reklamer, sportsbegivenheder og opslagstavler, synes Coca Colaâ at være overalt.

Med sådan et stort markedsføringsbudget, kan nogle mennesker kalde alle at fremme en form for branding. Men jeg tillader mig at tvivle, fordi et nærmere kig på deres reklamer vil fortælle dig, de er altid markedsføring til en specifikt målgruppe, først og fremmest forbrugerne i alderen 17 til omkring 35 år gammel. Hvorfor spørger du? Strategisk skaber de nye generationer af koks drikkende ved at udnytte kloge kunde-centreret markedsføring på sit bredeste skala. Selvfølgelig, deres marketingkampagner gå meget dybere end blot branding. Og den samme tilgang bør tages, når du skriver pressemeddelelser.

Skriver en effektiv overskrift

Overskriften for en pressemeddelelse er direkte ansvarlig for 50% rabat på sin succes eller fiasko. Det er de første ord af frigivelsen af editor læser, så det bedre at være pokkers god. Tage din tid og komme op med en overskrift, der tilbyder en løsning på et konkret problem. Eller måske spørge en tidsubegrænset spørgsmål at opbygge nysgerrighed og skabe umiddelbar interesse. De bedste overskrifter er klient-centreret beskeder, express værdi og/eller angive en løsning, der behandler mennesker i din målgruppe.

Fordelene ved en sub-overskrift

Din pressemeddelelser bør altid omfatte et sub-overskrift eller bly afsnit, der kort men præcist forklarer hvad udgivelsen handler om på en måde, der angiver, hvorfor det er nyhedsinteresse.

En sub-overskrift er ofte forskel-maker i om en redaktør eller udsigten vil beslutte, resten af materialet, der er værd at læse. Bare husk, du skal undgå alle marketing hype og fokus på de nyheder, du leverer, forhåbentlig udtrykker værdien for editor’s publikum.

Kroppen af pressemeddelelse

At skrive tekniske og industrielle produkt pressemeddelelser er ikke ligefrem en kunst som mange PR folk hævder. Ligesom alt andet, vil du få det bedre med praksis. Centrale er imidlertid, at hele tiden kigge efter og analysere pressemeddelelser offentliggjort i forskellige publikationer… ideelt dem indsendt af konkurrenter i din branche. Dette vil give dig en god fornemmelse af de forskellige Mediekilder, der tjener din målgruppe offentliggøre pressemeddelelser.

Med lidt forskning kan du også lære, hvilke pressemeddelelser online får de bedste resultater. Mange nyhedskilder distribution har (se eksempler nedenfor) tusindvis af pressemeddelelser markeret eller opført efter popularitet. Det er let at lære, hvilke udgivelser i øjeblikket genererer den mest interessante af klik og/eller visninger, de får. Således kan du bruge disse oplysninger til at oprette en lignende, men helt forskellige pressemeddelelse, der vil generere så meget eller endnu mere interesse. I det mindste ved at analysere de pressemeddelelser, dine konkurrenter lægger ud, vil du gyder en masse gode ideer til at skrive meget effektive materiale.

Nogle pressemeddelelse Skrivning Tips at huske

· Holde det kort, ikke mere end en enkelt side (omkring 240 ord), 4-6 stk. med ikke mere end 3 til 4 sætninger hver;

· Husk, at du skriver til redaktøren, samt din målgruppe og også søgningen motorer… der sker at have forskellige bør;

· Skrive om fakta, ligesom en journalist ville. Undgå alle salgs-hype helt eller redaktøren vil afvise dit materiale;

· Altid omfatte nøgleord i hele udgivelsen, der naturligt ‘flow’ med kopien. Undgå de negative SEO taktik for søgeord udstopning;

· Hvert afsnit bør være nyhedsinteresse nok og faktuelle-orienteret på en sådan måde, at det kunne stå alene som sin egen pressemeddelelse, hvis det var nødvendigt at;

· Det afsluttende afsnit skal give en kort beskrivelse af din virksomheds profil, målgruppe og corporate kapaciteter;

· Ende udgivelse med en redaktionelle kontakt samt et selskab kontaktpersonens navn, telefonnummer og e-mail-adresse.

Distribuere din pressemeddelelse

Først og fremmest, skal du indsende din pressemeddelelse til de mange gratis PR distribution steder tilgængelige. De fleste af dem tilbyder også betalt indsendelse muligheder, der kan dramatisk øge distributionen. Her er min 10 favorit pressemeddelelse indsendelse steder, som vi har fået de bedste resultater fra. Opført i nogen bestemt rækkefølge.

·

·

·

·

·

·

·

·

·

·

Online handel publikationer

Der er en masse mediemapper tilgængelige online, nogle er gratis og andre er ret dyrt. En af dem jeg bruger er Gebbie pressen All-in-One Media Register på Gebbiepress.com. De tilbyder et omfattende udvalg af handlen magasiner du kan få adgang til direkte fra deres site gratis-of-charge. Du vil helt sikkert finde nogle publikationer, der tjener din målmarked… Sørg for at sende dem din pressemeddelelse.

Jeg har også flittigt brugt publikationer portal Publist.com for at finde hundredvis af handlen magasiner, tidsskrifter og nyhedsbreve over hele verden. Ja, at biblioteket er gratis så godt, men jeg har fundet det skal opdateres, en række publikationer på webstedet er ikke længere i cirkulation. Ikke desto mindre er jeg sikker på du vil finde stedet nyttig til at lokalisere print og elektronisk handel publikationer, der er ideel til din pressemeddelelse.

Du vil også finde hundredvis af forudvalgte fagblade og publikationer industri, tekniske og tekniske felter på vores partner site på

Bare ‘Google’ dem, der interesserer dig for at finde deres websted eller blot anmode om en gratis abonnement. Nye fagblade er tilføjet på en regelmæssig basis.
 


Leave a comment

Your email address will not be published.